``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


壓力???? 分類: 未分類

             朝早聽校長講耶穌....佢講到考試好大壓力.....我聽到之後連書都吾溫就諗呢個問題.....我有壓力嗎???我可以講...冇

lo!!!!!而加所有科...識就溫吾識就吾勉強.....我牙!!真係好想升級ga....但吾知點解諗法同行為相反之ma...

             今天半日都去左欣家到坐...去到仲見到有人冇著衫就訓左tim!!!  之後我地就轉地方..去左嘉敏到坐....坐到咁上下na...

去高m見某人...初次見面...有點怪...不過玩落左後就覺得某人順眼左好多...而且又對嘉敏好....so...嘉敏!!!值得一試牙!!!     不過..

想吾想試就你自己決定na...因為我地就算係格離吹你上...你吾上ge話都冇計....

            跟住我地10點幾就接霍生放學.....天牙!!!他真的是眼大睇過龍嗎???跟蹤左佢咁耐...佢居然發現吾到我地!!!!then就去左

他家溫習na...愈溫我就愈想訓教lo...但欣吾知仲物野...見佢好似好吾耐煩咁...好似好想走咁...本身想問佢仲物野.,..但我忽然有

種感覺...就係一聊佢ge話就會被屌到屎忽都會自動出血!!!哈哈...ja係咁講姐....當時見吾係好對路...so就計續聽霍生講書na......

                                                                                                  今日成個行程就到此為止na!!!!   下一回請計續收看.....






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


ian321 於 2009-03-19 12:09 AM 發表:
不過你唔係認對佢有feel冇用ge...有就有...唔係你話冇就冇囉...哈...你不如同旦講清楚啦...我唔想你後悔呀...小袋袋....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實....我吾係好明你打咩...不過我知你吾想我後悔ge!!!小jj~~~>3<   
Posted at 2009-03-19 01:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ian321 於 2009-03-19 12:07 AM 發表:
哈....你甘講ge.....冇奈囉!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁係丫ma...吾係咩???
Posted at 2009-03-19 01:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MinGgZ 於 2009-03-18 02:56 AM 發表:
1 st.. 不得了 ... cc
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 連你都講不得了,....呢鋪屎q硬na
Posted at 2009-03-18 01:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]