啱啱正左個背景....恐怖嗎??hahaa...琴日訓返哂考試期間ge教....訓得好飽...=w="....但...訓太多了...搞到朝早先開始訓返.....今日算係特別吧...因為之學校ge同班同學居然打黎叫我出去飲野....最神奇就係..係tel到明明講話有幾個...但出到去居然得我同佢...= =...then係小泉(水)吹左幾個中水...諗返都吾知吹左啲物可以吹左咁耐...
跟住嘉敏打黎問我仲玩吾玩部psp...佢話拎去hk玩..so就返左屋企拎埋出去比佢...then同家如..嘉敏去左天龍打左一鋪ge拳皇就走na..因為高佬話約左去高M...=3=..食完野當然去打返機na...不過家如幫欣買m記..拎比佢ge期間...見佢地狂叫我跟高佬走去打機....吾係好想我跟埋過去搵欣咁...我都吾知講咩好...因為估吾到會咁...so至好跟佢去打機na.....唉...企係佢格離...一個太高..一個太矮....有代溝...又有點冷場...so一路上...講左幾句野就吾講na...打到嘉敏黎到...居然吾見家如=口=!!打佢電話又吾聽..放飛機嗎???到走na...嘉敏話去搵欣佢...話牙兒都係到...然後問我一吾一齊,,,,當時突然諗返起送m記ge事....見去到會吾知點咁..so就話返屋企na = 3=我諗係我自己出左問題...唉...吾知na......
then na...好白痴咁去陪個fd去做外賣仔...送完外賣就各自歸家... 丫!!差啲吾記得講...今日訓醒諗起提子...諗左一段時間...我就sd 左個msg比佢..話以後吾會再sd sms比佢等等...佢問我點解..我就話吾係佢ge問題...而係我ge問題!!!!!跟住佢就sd返比我話''下下..點可以咁呢''= =算咩意思牙.....過左一陣佢打過黎....笑笑口咁講左幾句野...仲問我仲物咁搞野毛啦啦sd過咁ge msg比佢...之後就講到冇件事咁收左線................結論就係'''他在耍我囉!!!!
|