呢兩日...自己一個人GE時候..吾知點解就會諗下野...而得出黎ge結論就係...一切順其自然...''順其自然''不嬲都係我ge口頭嬋...hahaa...so我而加都吾知講緊物野...=3=...學業方面我己經冇再諗na...無論係勉強升到亦或升吾到..都得過且過,...因為升吾到係應該ge..但就算比我咁好彩升到ge話...升到上去高一我都會讀得好辛苦....而且我真係吾係讀書ge材料!!似廢物..
至於感情方面:::無論係牙egg..提子..小明.....發展成點...都順其自然na...遲啲發生啲物野事...跟本冇人知道...余其諗得
咁複雜令自己矛盾...咁不如簡簡單單咁去過日子....咁樣ge話就算諗到頭都爆埋都吾會得吾出物野結論出黎丫.....
提子牙...真係諗左好耐!! 但而加吾知算吾算諗通....我吾會再諗物野..''佢玩我牙..搵我解悶薛時間戈啲咁ge垃圾...''因為咁樣諗真係好悲...而且呢啲都係我自己諗出黎ge無聊野...欣上次話點解要對提子做到咁絶....我諗返起...我只係吾想自己愈踩愈深...令到自己受傷....好自私lo!!!!!so..而加佢搵我會好開心...吾搵我亦都吾會亂諗野... 而且睇返上篇打ge日記真係好on9
egg牙...之前同佢行戈11個月...簡真係有行等於冇行...但重新黎過ge時候..佢真係變左好多...吾好講我對佢有冇feel之類na...佢而加對我吾差的...如果咁我都搵機會同佢講散ge話...打自己十巴都嚴吾夠!! so我會令自己中意返佢的...(希望可以吧=口=)
至於小明...亦都有諗過...諗過佢係吾係feel錯..or一刻衝動先會咁...呢個問題我都有同佢講過....但諗法係點得佢自己知...so..我同佢會發生什麼事..我吾知..佢吾知..其他人亦吾知....總之順其自然吧!!!!
呢兩日...都係出街..出街..出街...有時早返..有時晏返...但都有開心ge...而吾開心就吾記得lu....至於朋友方面牙...我當然係希望長久na...但如果我做左物野令你地反感ge事...係呢到講聲對不起... 不過都係戈句na...''順其自然啦''haha
|