琴晚諗住等我家姐做完功課就上返網玩...但點知..等..等..等...等到訓著左
lo...=口=..訓醒己經係4點幾am na...我望住部電腦諗..我on吾on9咁開黎玩呢?! 哈哈..我當然吾on9 na...so計續訓我ge教..
講起訓教..由星期一開始...吾知點解訓極都好似吾夠咁..屋企係咁..返到學亦係咁...真係全日都係到訓
lo..有時連中午食飯時間都吾放過!!!點解我會對訓教咁飢渴ge呢?? 今日肥彭講完書就同我地講選科...心諗係咪都
留班...就算真係要選都係文商科...so就即刻去左訓教na...oh shit..今日愈訓愈炆lo..啲人係咁嘈..係咁撞埋黎..
訓醒..到呆緊ge期間...仲要比人me黎me去..由其是某人牙..他媽的...訓醒又me..玩緊又me...坐埋位又me...避佢.佢仲要me到為止先肯收手!!!!!我又吾想發皮氣wo...因為我係班房仲未發過皮氣...so我驚發左之後一發不可收拾haha..
so牙..今日打ge野..全部都係訓..訓.訓牙..冇物野睇..所以睇完之後可以回覆..而吾回覆ge..''你可以走嫁啦!!!!
|