今日雖然都係有訓教...不過比前幾日少了!!!^^ 有進步!! 但中午冇食野上左欣家睡左一陣就返學na..仆街!!!!!!犯賤嘉敏
居然一個吾該..就搞到我個主頁同佢一模一樣lo...激死我na...當時我因為訓緊教...so聽完佢講就算了....我地去左來來買野食..我都吾知買左啲物出黎...比錢戈時居然係45蚊...但買ge野係好小bor...算了算了.....
上電腦堂....媽的....為左正返好個主頁...前前後後我開關左5次機lo...戈個大陸婆miss...初頭覺得佢幾好ge...但而加...叫
佢放屁na....好條毛牙...成日都等我正好左一半就..要關機!!! 又吾識教書wo...講講下書居然同我發皮氣...話咩你地當而加係下
午茶牙!!!! 跟住...班仔好似餓鬼投胎咁...狂問有冇野食...哈哈..好彩收埋得快...不過我都冇野可以比佢地食...因為排繽紛樂我都開左黎同欣共享了....hahaa..
今日真係平凡到無聊牙....個blog又換左na...不過吾知換得靚吾靚...至要你地吾好踩就得na!!!!!!! 聽日星期6 na...要做音樂牙!!! 就係做又吾係...吾做又比人屌....oh shit lo!!!!
|