``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


感慨.. 呆滯 分類: 未分類

                                                  最近都冇物心情打blog...因為打黎打去都係咁上下...                                                    

                         都係返學..放學..訓教等等...所以搞到我都吾知打物好...呢幾日打完一篇都會del左佢....                             

                                                因為我真係吾知打物好..''但係我日日都有打blog ga!!!!!                                             

                                 今日好驚奇...有個人打tel比我...問我係邊個....吾知點解戈時好白痴..講左個名出黎                            

                           之後講講講..佢就話''o!!原來係你!!!  我戈時仲未知佢係邊個     ...跟住佢就係咁勾返我啲記憶...                

                                                           原來佢係我壞ge時候其中一個fd..                                                                    

                                                    跟住係咁講返以前啲白痴事跡...真係好on9 lo!!!!                                                    

                                    而加諗返係我以前...我至可以講係當時我實在'太年輕'了!!!!!!!!!!!!!!吾識諗.....                                   

                            但每個人都有反叛期ma..我都吾例外牙...不過戈時真係真係好開心!!!!呢一層我可以肯定!!                        

                                         但而加吾會再好似以前咁na..壞ge時候做過啲物..而加吾會再做na....                                       

                                                 因為真係要大過na..雖然我仲係日日都咁白痴..低b....= =                                                

                                            不過我深信我終有一日我會變得既成熟又穩重ge!!!!!!!!! (你覺得會成功嗎??)                     






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


Chu Hong 於 2009-04-02 12:25 AM 發表:
我相信你一定成功!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好na好na..''馬屁拍夠na!!!!''
haha..講笑ja..多謝 
Posted at 2009-04-02 12:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KOEY66 於 2009-04-01 07:35 PM 發表:
我第一個唔信..."""
haha..."""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   哎....我好hurt!!!
我咁深信..你居然第一個就話吾信...-3-
Posted at 2009-04-02 12:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]