``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


累呢~~ 分類: 未分類

           今朝我累左兩個人遲到!!!但心情冇內疚...haha     '''唉..中午每個人都食緊中午飯時...我就想訓教...

但冇得訓..因為比人叫左去煮麵食..煮好左na..叫左嘉敏落黎食na..但欣就遲遲都未落黎..原來佢同霍生嘈緊..諗

住等佢嘈完先叫佢na..到我地食哂na.佢都仲未落黎..咪上去睇下咩事lo..點知欣佢嘈交嘈到喊..oh shit!!! 跟住我同

嘉敏就坐左係到係咁等係咁等..等到夠中就入去叫佢準備返學!! 點知叫黎叫去..佢都仲係到同我喊..=口=..最後就齊齊遲到na...下宙有一個特別ge msg.. 媽的!!! 戈個仆街msg搞到我係咁比佢地笑耶!!!!!!!!''仆街肥葉''

          放學回家換衫再出返去...去左打機..睇野..再打機!!! 仆街!!!!!!!! 今日係咁輸lo..輸到我紋牙!!!  不過最後

我都有高人指點..比我學識左一招我最想學ge招數!!!haha..  但我覺得係佢身上仲有好多都可以學!!          打完第

一場機時..牙egg叫我打比佢..咁我咪打lo..但戈時我輸左好多比嘉敏..條氣仲頂住頂住...so係電話到狂橫不講理..

野蠻!!! 雖然我係玩下na..但係戈時我覺得佢好慘!!!!  so到最後我都冇理到佢慘吾慘照玩到收線前1分中為止!!!我..我會吾會好衰?? 不過戈時玩得真係好搞笑...haha~~






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


kenny_99mm 於 2009-04-02 06:40 PM 發表:
昕閒挑下機囉..haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 haha  ...好丫
Posted at 2009-04-03 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]