``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 6 月 10 日  星期三   雨天


病到七彩.... 疲倦 分類: 未分類

      媽的!!!!   連續燒左5日...啱啱探ge時候仲要係40.7度...不過吾知幾時可以突破50呢

=3=!!!   呢5日留係屋企真係好痛苦   全部都係訓訓訓...訓訓訓...但係最神奇就係..我愈訓就

愈燒得高...= =  16號就補考na   吾知我趕吾趕到...不過英代幾化地.....英代幾化呢4科我真

係得咩????考完吾得又再考= = 好仆街ja....

     其實呢篇野我己經打左半個中都有....但係打左咁耐...我都吾知自己係到講緊物...不過如

果我再係咁樣燒落去....我驚我會變白痴...但又有可能會變得聰明wo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ''哇....你地

是諗下...我變聰明個樣!!!!  會吾會想打柒我呢??  但係我驚我變白痴個樣..你地更加更加想打

柒我=3=






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


CAROL123987 於 2009-06-12 05:28 PM 發表:
哈哈...你就算乜樣都想打柒你嫁la...
不過白痴個樣係超想打柒你囉一定...呵2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你... .你咁樣講......知吾知好傷我心牙!!!!!!!!!!!
Posted at 2009-06-12 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenny_99mm 於 2009-06-10 04:57 PM 發表:
聰明戈個樣...打唔打好呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口=  你咁樣咩意思先!!!!
Posted at 2009-06-11 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]