媽的!!!! 連續燒左5日...啱啱探ge時候仲要係40.7度...不過吾知幾時可以突破50呢
=3=!!! 呢5日留係屋企真係好痛苦 全部都係訓訓訓...訓訓訓...但係最神奇就係..我愈訓就
愈燒得高...= = 16號就補考na 吾知我趕吾趕到...不過英代幾化地.....英代幾化呢4科我真
係得咩????考完吾得又再考= = 好仆街ja....
其實呢篇野我己經打左半個中都有....但係打左咁耐...我都吾知自己係到講緊物...不過如
果我再係咁樣燒落去....我驚我會變白痴...但又有可能會變得聰明wo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ''哇....你地
是諗下...我變聰明個樣!!!! 會吾會想打柒我呢?? 但係我驚我變白痴個樣..你地更加更加想打
柒我=3=
|