``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


假!!!! 分類: 未分類

           琴日一大早就要起身返學......我9點1個寺返到去....幾驚遲到丫!!!  戈時又落緊雨wo....遲到咪仆街!!!!!!!      好na  ,....入到

去 ....幾壯觀.....咁我就坐左lily格黎...本身諗住返去睇下有物野教....點知撐爆居然正係比句子我地做...仲要吾比答案wo!!!''仆街黎ga!''

           11點幾我同旦佢就提前走了...之後同佢同肥成去食野.......食咁耐...我就係到諗....旦吾係吾中意肥成ge咩...點解會同佢

咁fd???  之後得一個結論就係....黃家駿其實都係一個假人....之後返屋企...同js傾左兩個中電話....傾到旦ge時候....js就講返佢

啲野出黎...講ge都係人格牙...行為牙戈啲na....仲有話佢係一個''偽君子''tim.....哈..不過全部都冇一樣係好 = =!!  但係識左佢咁

耐  ...都知道佢為人係點樣 ....身邊ge人又點樣睇佢..差吾多都聽過哂.... . 但我自己點諗???  老實講....我反而覺得冇物野......可能開頭就知道ge關係掛.. .. ..

           跟住夜晚11點幾就去左neway.......開頭係咁比欣疾;....不過我知...係我底死ge!!!!!    但慢慢兩個人係到哭....雖然吾知佢

地哭物牙.... 但係知道左又可以點wo''  之後傾傾下...傾到一個人....點知傾到某樣野...我地係咁係到笑....笑左好耐~~但見佢地

笑返都好ge^^~之後兒要走先....原因我就吾多問....跟住都係唱k na....唱到3點就準時俾錢.....俾完錢...個個都返企= =

 






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


zero0x0 於 2009-06-12 09:01 PM 發表:
♥.CoMmeN+`;)
  要回的喔-V-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero0x0 於 2009-06-12 09:01 PM 發表:
♥.CoMmeN+`;)
  要回的喔-V-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero0x0 於 2009-06-12 09:00 PM 發表:
♥.CoMmeN+`;)
  要回的喔-V-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero0x0 於 2009-06-12 09:00 PM 發表:
♥.CoMmeN+`;)
  要回的喔-V-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero0x0 於 2009-06-12 09:00 PM 發表:
♥.CoMmeN+`;)
  要回的喔-V-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Queenie1599 於 2009-06-12 08:55 PM 發表:
^^~ CM 4 U ..
要回嫁 xdd~ ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]