``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


又考= =!! 分類: 未分類

         又補考na...又要考足幾日...我吾係讀書ge材料我知丫....補考戈幾科都吾知得吾得...得過且過na...= =

我老母日日係咁叫我讀多啲書牙..吾讀書你食得屎ga an..= =  但係我知自己事牙...自己讀得到我一定會讀埋佢..

但係如果讀吾掂呢???咁係吾係真係要食屎牙??  唉...吾知有咩扮法可以改下我老母ge守舊思想呢!!!!






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)


ian321 於 2009-06-20 10:07 AM 發表:
白痴婆...唔好甘啦...你可能ge...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =3=  但又有可吾得尼...
Posted at 2009-06-20 12:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]