又補考na...又要考足幾日...我吾係讀書ge材料我知丫....補考戈幾科都吾知得吾得...得過且過na...= =
我老母日日係咁叫我讀多啲書牙..吾讀書你食得屎ga an..= = 但係我知自己事牙...自己讀得到我一定會讀埋佢..
但係如果讀吾掂呢???咁係吾係真係要食屎牙?? 唉...吾知有咩扮法可以改下我老母ge守舊思想呢!!!!