``K αRa'。 ❤ {{獨佔誰}}

2009 年 7 月 13 日  星期一   酷熱


垂死掙扎的第一天~~ 分類: 未分類

           琴日約左js出黎教我野...仲有紅豆..家豪......點知條撚樣js出到黎同我扮斯文=w=..靜到物咁!!!!

佢教係有教ge...不過我覺得有教就等於冇教咁= =....到左紅豆佢地走左...我同js就調左一個冷氣超凍ge

位....真係超凍lo!!!..凍到我手都紅埋    跟住佢再次教我...吾.............''用心左教...而且都明.....之後

就同佢行左陣....就去cat meng戈邊再溫過.......

            今日係第二次補考...考ge第一科居然係我最吾掂ge英文.....琴晚為左呢個英文搞

左個8個中...但係8個中都仲未溫完...不過見個天又光哂...又差吾多7點...就諗住訓半個中...

但係到最後都訓吾著=口=....慘lo!!!! 

 






訪客留言 (返回 kampii 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]