
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 10 月 14 日 星期三
今日超開心囉,,, 好開心..好開心.. 今焦落大雨...我已經超開心..... 因為唔洗操場集會牙ma... 返到學校...同angela吹水....抄功課=] ENG*默書...冇溫過...但系又唔系唔識.. 簡單D黎講,,即系大部分識,,小部分唔識... I.S.*本來系I.S.的..唔知系MS.au帶錯定系特登... 要上PTH,,不過冇所謂喇,, 中文*mImI話今日背書,,但系佢又唔知咩事... 要我地做小測...... 感謝神牙,,其實我冇乜點背囉... I.H.*有禮物-V-'HAPI'' 不過上堂超悶的... luncH*食完野就去左搵嘉嘉吹水... 佢俾左粒糖我食牙>w<''乖仔... 之後我地上左2樓...嘉嘉超受歡迎-___-' 冇計喇,,鬼叫佢咁可愛咩,,,' 聖經*唔悶,,但系1D都唔有趣囉.......... 數*超開心..勁開心...數學小測我82分牙>W<'' 我真系估唔到囉....有朱古力同埋糖食... YO;) 放學返屋企......mama煮左糖水.... 超正的...好耐冇食過糖水喇... yummY:]' HAPPY THE END`` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||