琴日超o咀囉....
第1次去伊利莎伯睇e生,,,
痴線架...
等左1個半鐘,,
D冷氣又凍喎,,
冇病都等到有病喇....
e生話我冇咩事..
俾左枝超大既退燒藥我-_____-''
橙色個枝就系退燒藥,,
枝野唔難飲,,但系唔好飲囉...
而且我退唔到燒牙..
所以今日唔返學-33-'
岩岩探完,,
37.9°C...
有小小燒-33-'
但系退唔到''
咁點好..
我唔想食個D難食既藥牙,,
THE END```