
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 9 月 24 日 星期四
今日系Day E牙>w<,, 又要上賤YIp堂..T__T
我今日好乖牙,, 做晒D功課... 第1堂本來系mImI堂,, 不過佢冇返.... 叫我地自己做野-口-'' 仲等我做鬼晒D功課TIm,,囧' 數學又要小測,, 1個禮拜都冇,,又要測 測得多會死人架...... EnG真系好悶囉,, 不過都好過MS.PANG 個班...... P.E.真系悶死,, D F.3系到串賤YIP,, 連MS.KOO都系到睇...... LUNCH個陣諗住搵AngelA,, 但系又唔知佢系邊-V-,, V.A.好正囉,, 畫畫超EASY,, 不過我唔識畫咋MA-33- 返學去搵MS.KAM.. 去包1本書... ThE EnD** |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||