
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 9 月 25 日 星期五
我好憎2D班某個人囉,, 我俾佢煩死喇,, 我好辛苦牙...
今日都系上個D堂.. 都系個句--悶...... ENG要QUIZ牙T____________T'' 錯左3個-V-' 冇計喇..都冇溫.. I.S.超煩囉,, 中文超KAI囉,, 背默完冇耐,, 又要背默....... I.H.好開心牙,, MS.HO去左唔知邊到,, MS.Lam&MR.CHIu代堂... 超正,,一邊同YukI挽,,一邊做功課-V- 仲要系好準時落堂.. 聖經真系悶到嘔牙,, 又凍喎,,超想訓教囉.. 數學又小測,, 下個星期一又要測.... 好煩牙,, ThE EnD`` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||