
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 9 月 16 日 星期三
今日系DaY E 最愛DaY E>w<,,
第1堂系中文``` 上mImI堂系好,, 但系好悶-v- 第2堂系數學``` 唔想上數學堂牙... 系咁做&抄,, 悶到死.. 第3堂系EnG``` 唔知點解,, 唔鐘意上enG,, 唔想同D班1齊上,, 第5堂系PE堂``` 要同3c1齊上... 好慘牙........ 第7堂系V.A.``` YukI好勁牙>w<'' 佢明明話好驚,, 但系就講得好好,, 放學之後.. 唔知點解好想行路返屋企,, 不過好後悔牙........ ThE EnD```` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||