
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 9 月 3 日 星期四
哇,,成個月冇打blog..唉,,冇計喇,, 好喇,, 第1堂系我最最最憎既I.H. 本書厚到可以打死人囉,, D內容又悶死人,, 本人至憎歷史,,但系成本都系講中國D歷史-v- 第3堂系ENG,, 要同D班D人1齊上,,超唔好... 第4堂系PTH,, mS.aU教書果然系唔洗用書架,, 成堂系到講道理.. 第5堂系中文,, mimi講書悶到嘔,, 第7堂系數學,, 龍sir好kai囉,, 第2日就要小測,, 仲要系我最憎既方程.... 結果D方程錯鬼晒.......... 放左學之後仲要幫手汁書.. 明明12點幾放架ma.. E家變左3點幾先走得... THE EnD** |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||