
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 5 月 6 日 星期三
由於時間唔多,,所以我用最簡單既方法打. . . 今焦早,,返到學校做功課,, 閱讀堂,, 再睇多次戈本THEY3.,,[戈名太長,,唔打喇] I.s.,, 相當之無聊,,不過費事佢鬧,,所以都好俾心機上堂,, enG,, 冇帶G.E.,,俾ms.tam罰抄,,囧,, 數堂,, 今堂講既野,,都幾easy下,,我系明晒架囉,,俾起上堂講戈D,,易明好多,, [其實佢上1堂講過D乜我系唔知架囉. . .] EnG readinG,, 本來. . .尼2堂系I.H.黎架v3v'' 不過,,馮sir去左唔知做乜[其實系我唔記得左- -''] 就同day F既enG readinG調左堂xD,, 雖然都系好鬼悶. . .但系起馬好過I.H.囉 禮堂集會,, 睇落好似幾好挽,, 但系其實1D都唔好挽囉. . . 今日要choir. . . 我淆底. . .唔想去,, 不過,,唔去唔得,,冇計喇,, The enD``` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||