
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 3 月 24 日 星期二
Day A,, 今焦7點戈陣,,見到戈天黑黑地,,就拎把姐出門口,, 返到學校,,拎住本數學問人借黎抄抄,, (ps_冇做係因為唔識做,,而唔係特登唔做架,,) 班主任時間,, mr.fung係到話網上面ge一件事,, 至於係邊件事...就唔係幾好意思講-v-,,(有關...MTR) I.H.,, mr.fung叫我地分返組做專題,, 唉,,我地戈組...戈戈係到挽,,半戈鐘做得戈1,2題,, 31/3係最後限期,,唉,,1頁都未做過-v-,,慘... 數學堂,, miss mo要1戈戈睇我地要冇做...' 尼戈唔係重點,,重點係我係做左幾題,,題題得戈答案... 好鬼驚...就係唔知點解,,我勁lucky,, miss mo又冇發現我冇做,,最近真係行好運-v-'',, miss mo話[咁多人冇做,,唔對答案,,] 教左1陣書,,就叫我地做數,, 英文堂,, 係到對G.E.(B) & Gr既答案,, 錯左小小...好多錯ge都係因為冇寫"s",, 算喇,,改米改l0,, P.E. 要跳舞...好慘牙... 算...尼1分鐘就當益左佢,,i don't mind,, lucky,,又唔洗考,,正'' 第2堂出操場打排''波'' miss chin又話我地第1組考,, 講到明我地係第1組,,無喇喇變左第3組,, 拿拿林考完之後去左嘉雯到鬧miss chin,, miss chin超賤格,, 電腦堂,, 唉...倉頡測試,,全班得1戈合格-v-'' 30分合格,,我得14分...唉...又要打字'' 聖經堂,, 譚sir講書,,聽書ge人唔多過20- -'' D人1係係到訓教,,1係係到發白日夢... 落堂戈陣俾左張w.s.我地做,,要係23/4交,, 仲有1戈月,,慢慢做都得喇,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||