
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 3 月 23 日 星期一
哇,,今焦早返到學校,,開左冷氣,,正 今日要操場集會,, 又要企,,又熱,,唉,,仲係咁流汗,,' 唱左首<<足印>>,,咩歌黎架,,難聽成咁-v-,, 唔. . .本小姐今日心情好差,,我唔唱xD EnglisH ReadinG,, 哇,,miss chan冇返,, miss chan係21/3結婚xD,, 弓喜佢喇,, 第1堂Eng reaging,,歐太黎代堂,, 我拎左我戈本未做ge數&容同學戈本出黎抄,, 好鬼驚歐太見到-v-'' 第2堂係由譚sir代堂,,
我係到做I.S.本作業,, 勁易做囉,,超快咁就做完-v-,, 根住係到做中文戈本作業,, 好難牙-v-''唔識就唔做,, 中文堂,, 囧,,戈戈係班房,,得我出左去-v-'',, 冇幾耐,,凌太就黎左,, 凌太見到得我同某某人,,就鬧佢地,, 我係咁話[佢地真係,,上堂仲唔出黎,,我尼D就唔同尼,,幾乖] 我尼D良好學生黎架ma-33-,, D人出黎之後,,凌太就問[做咩咁遲牙,,] 我話左句[係囉,,] 數學堂,, 我冇做書,,我驚老師見到我冇做就係到鬧,, lucky,,老師睇唔到我冇做,, 老師話左1陣書,,叫我地做Ex. 做完之後叫我地1戈1戈企起身講戈答案,, 講到某1題. . . 冇人識,,到我戈陣...我當然唔識喇,, 米企係到囉,,1直都冇人識 3行都冇人識...戈戈企晒起身,,勁搞笑-v-' luncH戈陣要補課,, 苦... luncH之後係I.S.,, 好慘上I.S.牙 miss chin超超超煩,, 佢明明話w1ng返返學戈陣,,佘ming就可以坐返第2組,, 點知又唔俾佢坐返第2組,, 好慘佢牙,, w1ng佢超搞笑囉,, 雖然...佘ming都好搞笑,,但係佢同w1ng好唔同囉... w1ng佢好挽好多xD,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||