
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 3 月 26 日 星期四
Lucky&unLucky,, 今日好早返學,,係返學ge時候,,見到嘉嘉,, 我問佢,,[做晒數未>!?],,唔洗講...都知佢1定係米做,, 我同佢1齊返到學校,,見到得angela姐1戈,,我就''哇>!''左1聲... 拎左戈筆袋&數書出黎,,係尼戈時候,,我發現... 筆袋多左1支新ge黑筆...但係,,我&牙哥都冇買過尼支筆... 由琴晚到戈刻,,我戈筆袋都冇俾人郁過,, 而且,,我琴晚最後1次開戈筆袋戈陣,,都冇發現多左支筆,, 咁...支筆點解會出現係我ge筆袋>!? 正所謂禍不單行...就係第1戈小息戈陣,, 我就發現,,櫃通有支塗改液,,有90幾%係新架,, 但係我1向都唔買塗改液(都係牙哥俾我,,唔洗我去買-v-) 但係我係I.S.堂上實驗室之前,,明明戈櫃通乜都冇... 而且...我地班去實驗室戈陣...好似冇人用我地課室,,
係戈陣,,擦膠唔見左,,我仲以為係有鬼同我用1支換1舊擦膠-v-'' 但係之後搵返舊擦膠,,令我更加咁到莫名其妙... 咁點解...唔通,,又只係巧合>!?定係有D咩野,,我係唔知... 再過多2,3日,,如果冇人話唔見左1支筆&塗改液ge話,,我就用架啦>3' |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||