
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 3 月 16 日 星期一
今焦早7點起床` 勁無奈囉. . .我諗住6點半起床架` 點知. . .唉-33-'' 一返到學校就拎左份數出黎做` 我仲差1,2頁未做-33-` (人地全部未做牙`相俾之下. . .我乖好多xD) 冇幾耐. . . 就打鐘喇` 操場集會` xD` 我完全冇留心聽佢講野l0` 視藝堂` 要畫<<最後的晚餐>>(名畫新編_) 超唔想畫l0` 仲要依住佢地ge神態畫` 我係咁畫完又擦`畫完又擦`擦擦擦` 2堂`咁又完左喇xD` 數學堂` 老師講新ge一課` 一向唔聽書ge我`今日都唔例外` 一直係到發白日夢. . .'` 過左第1堂`老師就派返左測驗卷` y0`我要70分`hapii` 我發現. . .人地高分,,我就低分xP`人地低分,,我就高分-33-` 英文堂` 要QuiZ` 我咁叻女`1早溫左喇` -33-''錯左1個'' (我錯,,都係因為老師冇講_+搞到我唔識,,但係人地岩晒喎-33-) 根住ms.tam就教我地做die張w.s. 1直抄抄抄'' 抄左1堂-v-'' 第2堂就教countable&uncountable nouns'' 佢講極我都唔明-v-'' lunch` 冇飯賣,,只好食3文治T^T'' lucky`最後1個都俾我買到^-^''[哈哈`有運行] 但係我勁唔想食3文治l0'' 算-33-''1千01次'' 聖經堂` 老師係到up野` 我係到發白日夢'' 真係好想快D完左尼堂'' 聖經. . .' 悶死-v-'' 中文堂` 老師話佢唔見左個銀包` 但係佢仲笑笑口咁` 1睇就知係假架喇` 老師講左1大堆野`都係想叫我地作尋物啟事'' 直丫ma'' 老師要我地寫尋狗/貓啟事'' 我寫玩具貴婦-v-''kawaii♥' 今日要清潔'' 咁米清潔l0'' 清潔完之後'' 就搭的士走'' 超快>3'5分鐘就返到'' 正>3' ***************************** 希望丫w1ng可以快D返學''
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||