
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 3 月 7 日 星期六
今日好無聊`得閒冇野做` 拎左一D小學既野黎影相` 突然間好想多謝一D小學同學` ---------------------------------------- Kin* hello>3`好耐冇見你喇` 唔知你最近點尼>!? 我真係好想同你講一聲 多謝` 因為你係我好唔開心既時候`陪伴住我` 係學校`我有難既時候`你幫我` 無論咩事`你都幫我諗辦法` 仲同我一齊挽0nline game` 我地一齊升lv`一齊洗卡` 個陣真係好開心架` 係尼到`我都只能同你講一聲多謝` --------------------------------------- SoYi* 你幾好丫嗎>!? 真係真係好耐冇見過你喇`有D掛住你` 我記得`我小四個陣轉到4c班` 個陣我同你唔熟`唔多一齊挽` 唔知到左幾時`我,丫潘同你變得好FD` 我地成日一齊挽`真係好開心架` 但係到左小六`我做錯左D野`令到你唔開心` 真係好對唔住>3' 但係我好開心`因為可以係畢業前同你做番朋友` 一齊係教育營留低D開心回憶` 多謝你原諒左我` ------------------------------------- Ar潘* 我真係好好好多謝你` 因為我係小四個陣轉去4c` 但係我D朋友係晒4a` 多得你主動同我做朋友`我先可以同你地一齊挽` 你好叻女`成日教我做功課` 有時候`仲借俾我抄Tim` 係教育營`我好開心可以同你地留低一D回憶` ThZ>3` ---------------------------------------- AngeL* 我地由小一就識到依家` 我同你係小一至小三個陣成日一齊挽` 個陣好開心架` 但係到左小四`我要升4c`而你地升4a` 我個陣真係有D唔係幾開心` 自從我升左4c`我地就再冇聯絡`(係因為唔同班>!?) 直到小五`我開始要補習` 我係補習社到見到你`我真係有D驚訝` 因為我冇諗過會見到你` 而因為咁`我地又做番FD` 小六個陣`我地好似以前咁一齊挽` 一齊返補習社`一齊係補習社挽` 一齊係教育營留低深刻回憶` 依家諗起`我覺得個陣好開心` ThZ` -------------------------------------- THE END`
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||