
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 3 月 19 日 星期四
今日勁早就返學. . .'' 點解>! ? 就係因為琴日我冇帶ESJ,,搞到要抄書'' 但係我又帶小左張ws返屋企抄'' (ps'張ws係home reading''要做'') 所以就1早返去抄返'' 囧''小人到咁'' 得angela,,wan,,1d男仔. . .'' 一入班房. . .見到angela姐係到食3文治-33-'' wan係到飲豆奶'' 我就係到開locker-v-'' 之後就係咁抄抄抄...'' angela姐走過黎同我講'' [我食食下3文治仲以為邊戈返左黎-v-''] 囧''唔通我早返都唔得>! ? y0''順手俾左本未做晒既g.e. angela姐做+_- 哈'洗人唔洗本xD'' 本人抄書都ok快'' 唔洗幾耐''抄晒lu'' 就做科學'' 尼D野''抄米得l0'' 就問左容同學借黎抄'' 幾戈人1齊抄-v-'' 音樂堂'' 今日要坎火警'' 老師又俾我地帶音樂書落去-v-'' 搞到我地又要上返去拎書'' 好彩''買左飯''唔洗急'慢慢黎=33='' w1ng話要買雪糕. . .carmen同w1ng1齊去何廣買'' 放學'' miss tam同我地補課'' 但係要choir''死肥馮又唔俾請假'' 搞到要係星期1搵返ms tam'' 佢教返我地''T^Tms tam太好人喇'' 星期1又要遲放' 囧''
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||