
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 4 月 20 日 星期一
返學既第1日. . . 今日都唔知行咩衰運 首先系今焦早,,遲左小小出門口. . .去到車站,,見住架車走...囧,, 等左1o多分鐘先有車,, 返到學校,,拎好晒D野,,坐系到等... 無意中見到牙Paul拎到閱讀手冊,,我先記起今日系Day D...唉,,冇帶戈本閱讀手冊,, 我1直抱住期望既心情,,希望行入黎戈戈系馮sir,,(*因為馮sir通常都系睇Day D) 點知行入黎戈戈系陳sir. . .陳sir要我地冇帶野既做剪報,,1oo字,, 普通話* 李老師返黎教返我地. . .正 數學* 派卷. . .哇...5o分喎,,俾我想像中好好多 老師對答案,,我系到做改正,, 落堂戈陣. . .我系到計分,,hey'我計到56分,,哈,,老師計錯分,,根住我就拿拿林俾老師' 中文* 派卷,,我以為我1定唔合格,,點知,,派左出黎系合格,, 我o咀囉. . .我真系估唔到我系67分,, Eng* 因為勁多人冇做功課,,所以ms.tam就系咁鬧人. . . 鬧左冇幾耐. . .就派卷,,13戈人合格,,好ya'' 我既分數系 : 7o分,,y0'系我戈班既第5,,開心 I.H.* 極之悶既堂. . .冇野好講. . . 班主任堂* 馮sir講咩x,Y & z'但系對我黎講. . .悶到死,, 上I.H.之前,,ms.mo黎俾返份數卷我&某D同學,, ms.mo問,,[點解系第2戈小息唔黎搵我>?] 我心諗,,[你又冇叫我,,] ms.mo又講,,[聽日帶埋D數黎罰返1戈小息] 我勁想佢鬧. . . The enD' |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||