EasteR假中. . .
聽日去澳門,,18號返. . .
去澳門,,真係太正喇
得2日,,好唔捨得牙,,1戈咁好GE地方,,得2日,,太小喇
不過好驚掛住打機,,而做唔晒D功課
仲差好多功課未做,,牙媽係咁叫我做,,而我就當佢發UP風,,當佢冇到,,
放左咁多日假,,我就日日係到打機 功課,,都係做左小小,,
我尼D係1oo%GE懶精,,肯做功課,,都俾面你喇,,叫我唔打機>!?彩你都傻,,