今焦早9點半返學校幫手汁書,,
返到學校1個人都冇-______-''
系學校門口間屋到見到琴姐,,
佢話我地[[me & 嘉雯]]最早到-_______-''
根住冇幾耐個ms.kam落左黎,,我地就入左去喇,,
成焦系到包書,,悶到死- -''
做得咁辛苦,,都係得5蚊俾我地飲野,,
依家好後悔答應ms.tam去幫手汁書,,
12點半放,,正>33<'''
返到屋企冇人系到,,y0``
有得打機,,happy~