
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 7 月 10 日 星期五
今日系7月10號... 明明就可以唔洗返... 但系學校死都要搞埋個散學禮,,
放左學個陣仲要留低幫手點書,, 唔通個天,,都唔鐘意我!? 今焦早8點幾先返到學校,, 要返都算喇,,仲要上4樓咁高,, 1樓我都唔想行喇,,更何況4樓-______-' 班房入面好多人...我仲以為我入錯課室 之後我地入禮堂...個散學禮好鬼悶牙,, 10點幾,,就完左個散學禮lu,,happy 之後上返班房派成績表,, y0,,升到班牙,,有機會入到c班tim`` 講真喇,,我唔想入c班囉,, e班既生活過得都幾開心囉,, 而且我想做d,e班既頭個幾名,, 都唔想做c班既尾尾個幾名囉-____- 派完成績表之後冇幾耐就放學lu The enD' |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||