
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 4 月 23 日 星期四
Day A,, 今日天氣唔錯,,好涼爽 照舊喇,,7點返學,,返到學校系到做功課... 今日有班主任堂,, 悶到死死下咁囉,,我連佢講左D乜都唔知. . . I.H. 我勁憎上I.H堂囉. . .1系就系到抄抄抄,,1系就系到講D悶到嘔既野,, 小息戈陣. . . 我張我戈D未做既數拿拿林做晒佢...講就講系做,,但系其實系抄 功課尼樣野. . .洗乜自己做姐,,系米先 數堂,, 由於琴日黎左戈實習牙sir,,有好多人話佢好令仔,,但系我覺得佢好樣衰囉 [太直接,,唔系我既錯,,唔好怪我>w<],, EnG,, ms.tam去左唔知邊到同唔知邊戈系到speaking. . . 系尼堂入面,,我系到做home reading,, 見到ESJ分野有1頁講D蛋糕之類既野,, 勁令,,勁想食,,但系. . .唉 P.E. 今日跑9分鐘. . . 跑1分鐘我都想死喇,,莫講話9分鐘,, 我同angela跑1戈圈,,就行1戈圈,, 跑完9分鐘之後. . .我勁唔想郁囉 [主要系因為我冇食早餐,,所以有D頭暈] 我真系覺得. . .我唔系1戈跑步既人才,, luncH* 戈戈都系到抄功課+做功課. . . 主要既都系做宗教工作紙(以斯帖)+電腦工作紙 唔打喇,,牙哥要用 the end*
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||