
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 4 月 24 日 星期五
我今日做得最錯既事系我答左架7B. . . . . 我今焦早系到等車,,超多人. . . 根住就有架7B&8號黎左,, 8號戈戈C機見到冇人上車就開走左,, 其實我想上架,,但系前面D人big死晒... 咁就只好答7B喇,,上到車,,多人多到架車爆晒. . . 我超後悔冇等下1架車黎. . . V.A.* 畫<<最後的晚餐>>,,搞到我得返好小顏色. . . 數* 系我有史以黎,,最好心上既1堂,, 但系. . .我都仲系發緊白日夢,, ENG* 我真系覺得,,ms.tam系戈好老師,, 話說系,,我地今日上ENG堂(尼句系廢話. . .),, ms.tam要我地做easter holiday戈分w.s.戈corr,, 但系我地就直接將戈答案抄上去. . . 當然喇,,1定俾ms.tam鬧,,佢叫我地系lunch改好佢,, 但系我錯左好多. . .1戈lunch唔夠我改,, 不過算喇,,改米改囉,, 系落堂戈陣. . .ms.tam改口叫我地系星期1先交,, 做唔齊功課,,系我地唔岩,,但系ms.tam1次又1次咁原諒我地,, 如果系俾著賤葉,,佢會咁好人咩>!?1定唔會囉 lunch* 今日食3文治...原因系唔想食飯,,唔想排隊等買麵,, 宗教* 成堂都好好笑. . .系我上過咁多堂,,最好笑既1堂 中文* 冇野好講. . .普通過普通,, 上完中文堂就放學lu,,正xD 放左學之後就直接返屋企,, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||