kamyan1996
暱稱: ★KAMYAN`
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 4 月 24 日  星期五
 

我今日做得最錯既事系我答左架7B. . . . .

我今焦早系到等車,,超多人. . .

根住就有架7B&8號黎左,,

8號戈戈C機見到冇人上車就開走左,,

其實我想上架,,但系前面D人big死晒...

咁就只好答7B喇,,上到車,,多人多到架車爆晒. . .

我超後悔冇等下1架車黎. . .

V.A.*

畫<<最後的晚餐>>,,搞到我得返好小顏色. . .

數*

系我有史以黎,,最好心上既1堂,,

但系. . .我都仲系發緊白日夢,,

ENG*

我真系覺得,,ms.tam系戈好老師,,

話說系,,我地今日上ENG堂(尼句系廢話. . .),,

ms.tam要我地做easter holiday戈分w.s.戈corr,,

但系我地就直接將戈答案抄上去. . .

當然喇,,1定俾ms.tam鬧,,佢叫我地系lunch改好佢,,

但系我錯左好多. . .1戈lunch唔夠我改,,

不過算喇,,改米改囉,,

系落堂戈陣. . .ms.tam改口叫我地系星期1先交,,

做唔齊功課,,系我地唔岩,,但系ms.tam1次又1次咁原諒我地,,

如果系俾著賤葉,,佢會咁好人咩>!?1定唔會囉

lunch*

今日食3文治...原因系唔想食飯,,唔想排隊等買麵,,

宗教*

成堂都好好笑. . .系我上過咁多堂,,最好笑既1

中文*

冇野好講. . .普通過普通,,

上完中文堂就放學lu,,正xD

放左學之後就直接返屋企,,