
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 6 月 18 日 星期四
最無聊既6月18號... 今日要考I.S.牙,,有冇搞錯架'' 生日都要考試,,個天對我咁好架,, 生日要考試都算喇,,又唔系第1年系咁,,[[第3年喇' 最慘既系考完試之後,,仲要補課牙'' 今焦早8:3o考到9:45,,份卷好難牙,, 之後去補英文,,1入到去淨系見到Miss.Tam系到派野,, 我仲以為Miss.Tam要我地做卷,, 原來系listening尼架,,嚇死我喇... 補完課之後,,就搭車返左屋企... 牙哥俾我挽陣電腦牙,,happY The EnD`` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||