
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 9 月 23 日 星期三
我覺得做人好空虛... 愈黎愈唔知返學既意義系咩... 每1日返學,, 就抄功課.. 上堂,, 就等落堂,, 咁返學黎做咩喎...... 好累了...
今日D堂好悶牙,, 不過都講下有D咩堂喇.. EnG* 分組做mindmap... 大部分都系我做囉,,囧`` I.S.* 悶到嘔,, 中文* 要作文牙,,不過唔難作... 數* 系咁做數,, 又唔解俾我地聽,, 當我地系神童咩-_____-'' 系神童就唔洗入C班喇... I.H.* 又系1堂好悶既堂... 唔講. 班主任堂* 系到做功課,,正.. ThE EnD`` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||