
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 10 月 5 日 星期一
又要返學-333-' 面對住D咁既同學....(唔洗我講咁明喇..) 冇咩心情讀書....
又到左DAY E喇... 今焦操場集會.. 我好頭暈,,又好想嘔... 雙腳冇力,,好辛苦.... 去左休息.... ms.au話我臉青口唇白-_____-' 唉,,聽日千奇唔好咁牙-[]-' 中文*慘...要做剪報-v-' 點解我會唔返架T^T' 數*梁sIr黎睇堂,,, 龍sIr同我地溫書...... 俾左勁我功課我地囉,, 後日交的** ENG*唔知邊個同我講要默書-3-' 但系原料唔系今日默囉,, 今日QuiZ, 咁都死喇... 冇溫過* P.E.**超悶的.... D F.3系到串賤YIP.. 超好笑... luncH*成班女仔系到畫畫... 仲用埋我個D野= ='' 不過算喇,,唔用都用左囉.. V.A.*好悶,, 不過我都幾鐘意畫畫... 老師話D男仔好嘈,, 俾女仔走先....正 THE END`` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||