唉,,
今日超黑仔囉...
數學小測唔合格都唔緊要,,
要留堂就真系唔掂囉,,
仲要系咁做數+Im,,
做到我想跳樓自殺牙>w<''
做做下無喇喇落雨-___________-'
落雨都唔系1個大問題,,
問題系我答答下車個陣落勁勁勁勁.....大雨...
本人好憎落咁大雨囉,,
落車個陣超黑仔,,
跌左件冷衫落地下..
囧,,冇眼睇喇...
唉,,我都系溫書先喇,,
費事系唔合格喇...
ThE EnD``