
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 10 月 21 日 星期三
今焦......返到學校,,做功課'' 做做下,,angela俾左粒糖我 咖啡味既糖 操場集會..個校長up左勁多廢話 中文..mimi好煩囉...唔夠人串就叫人落去搵訓導,, 都kai kai地既,,d訓導邊似得佢咁得閒喎...... 數..d數好難,,搞到我心煩意亂牙 ENG...悶悶悶 PE..賤YIP用左我枝筆囉... 佢唔帶筆...教咩書喎.... luncH..汁到廿蚊... 超lucky的 V.A..悶....講完喇-________-' 放學..返屋企....做功課....溫書... 我系米好乖先,,我都知架喇,,, 唔洗讚我架,,功課inG'' THE`END` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||