
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 10 月 20 日 星期二
親愛的....對唔住牙...原來冇左你,,我系生存唔到架.... 系我唔岩,,I'm So SorrY;))我會俾以前對你更好 大家千奇唔好誤會... 我所講既親愛的....唔系1個人 系1件死物.................滑鼠.. 因為今日好多功課,, 其實都唔系多,,系做既時間耐囉... 搞到個人好燥.... 隻滑鼠又唔郁.....咁我米.........囉 點知哥哥講冇電...換左電又用到喎.... 真系.........唉. doinG HomeworK.....xD THE`END` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||