
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
★2009 年 10 月 23 日 星期五
今日.....冇錯,,就系今日 返到學校,,又系抄功課..... 感謝岑同學肯借黎抄 我就幫佢抄手冊-33-'我太好人嗎xD' 班主任時間;)唔記得左做過D咩囉 唔通我老左 電腦;)黎左1個新既代課老師,, 個老師波濤洶湧...D男仔又到笑囉... 測ExcEl,,超easy的..... I.S.;)上左2堂,,悶足2堂囉 數;)小測......家華俾我地打開本書黎測.... 但系都測左成50mins囉,,, 我明明岩晒架....d英文錯左架咋....慘 算,,都唔計分既,,,錯米錯囉. luncH;)又系超悶的... 同yuki佢地系黑板到挽,, 勁開心的 ENG;)系到挽遊戲,, 聖經;)做讀後感... ms.mO超遲放囉.... 放學;)同kamen''珍尼花''Po`linG去搭車車,, 去左m記到食野,, 食到5點幾就走人 返到屋企,,打機'' 沖涼 THE`END`` |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||