|
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
|
母親的day day~~ |
|
今日係母親節..
咁就梗係要講句[母親節快樂]啦~
(嘻嘻,,係度賣口乖啊^_^)
我同屋企的人+表哥的家人去沙田既表妹家度,,,,,
去果度既酒樓食飯...
係火車站度,,,表哥買左個蛋糕子比婆婆食,,
好好笑,,
因為名義上係表哥買...不過係他的爸爸子比錢
好o嘴....=0=""
我地到之後,,先去酒樓食野,,,
我地拎住好多野去,,
真係惡搞 - -""""""
d野都ok的..我最中意d海螫,,
最oishi就係它了..(姐係好味耶~~~~~~~~~~~~~~~)
哇哈哈,,好搞笑耶,,,最細的表妹個頭髮...
我同珍珍子都覺得好有八十年代的小朋友D髮型既sytle
kawaii 的說唷!!
我們食完就"撇"了,,
爸爸子比蚊蚊子,,,(係咪好押韻呢!?)
去表妹家,,,
太多人啦,,好逼,,
我食左好多野,,
有媽子買的啫"你"..
雞"俾",仲有曼x思,,
同埋蛋糕啊,.
好味的芒果啊,,
酸酸甜甜的..
宜家想起就流口水啊!!>T<
我地食完一陣下晝就番家,,
不過好眼訓啊,,
我番到家,,
唔想訓,,
想玩電腦,,
但係頂唔順啦!!!!!!
所以,,訓左,,
|
|
刊登時間:2008-05-11 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
|
cookies! |
|
today同珍珍子去整曲奇,
我地首先去買牛油同古古力,,
其他唔使買..
因為珍子上次做果陣剩番好多..
我地仲見到老秋同她的同學
去到珍珍子既fd子--老茹家度,
我地開始整..
首先要麵粉300garm
然後要可可粉攪勻,,
跟住要打兩個蛋,,
再搞溶d牛油,
點知唔小心整跌d蛋(好少)
我地就再打多一個蛋..
牛油溶左之後就加蛋撈勻..
兩盤野撈埋一齊,,
接住係整碎d古古力..可以自己買..
不過費事啦..
我地發覺d麵粉太少,,搞到d東東好濕,,
老茹就加麵粉..
珍珍出左去,係整古古力果陣,,
等她番黎就開始整一塊塊曲奇餅
點知d麵粉都係好濕..
老茹又加,,,,,,,,,
不過都係咁
因為落得太多蛋啦,,,
搞到太多水
我地唔理啦..
就開始整,
老茹開左焗爐..
不過唔記得拎開d古古力,,
攪到熔左,,
我整一塊塊de,,
放d古古力入去,,
然後焗,.,
但係太厚啦,,
好難熟,
搞左好耐,,
側邊熟左,,中間未熟,
唯有淨食側邊,,
家姐影左製成品,..
好樣啊,,唔理啦............
不過真係失敗
下次要整型d!!
|
|
刊登時間:2008-05-10 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
|
environmental fashion show |
|
我日記個題目如果照中文直譯就係"環保時裝展"啦
今日就舉行呢個show啦
我地上左常識戲劇課先,,
班主任要我地扮咸豐皇帝避難去避暑山莊訓覺發噩夢既情景
我扮皇帝,有人扮慈禧太后後生果陣(姐係妃子),,
有兩個扮槍手.
有人扮大臣..
開始喔,,我同妃子同大臣衝啊衝,,
不過冇路行了,,
只好停係度,,
槍手正想開槍
大臣突然話:你地唔好殺我啊,,我係你地果邊架!"
我就扮晒蟹咁話:你..你竟然背叛我!?!?
槍手就話:唔好講咁多,快d死啦"
我地就比亂槍掃射而死了= ="""""
我地又玩一個游戲,,
講妃子既仔病死左,,
扮妃子既哀傷樣,
有個人超好笑,,係男的,,
佢用手托住個頭,,
隻眼碌到好大
個嘴都o埋,,
爆笑//
講時裝展...
我地件衫好樣衰...
竟然有獎,,
好奇怪....................
我最中意秋秋子她班的衫衫
好令啊///
|
|
刊登時間:2008-04-24 05:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 42 | »
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|