|
今日好可憐
學校有個爛鬼環保時裝展..
要每班揾幾個人去參賽
班主任叫我地去自由分組
然後比名單佢,仲要3隊
得一隊男仔去參加
冇女仔,,
班主任就要是但揀幾個女仔出黎參加
唔知係抽定係揀..
不幸地,,我呢個人都要去參加......
崩潰!!!!!!!!!!!(血流成河,原因已自殺...)
嗚嗚......
跟住我地落去301唔知做咩...
去到先知係大概介紹中國古代清朝既皇帝
一開始問幾條問題,等我地答..
講到果個宣統帝愛新覺羅傅儀
班主任要我地扮佢地比人趕出去果陣既靜止狀態..
我認為姐係定格..
分組扮,,我做趕皇帝一家出去果個國民軍..
有人扮皇帝,,皇后,妃子..大臣..
我地同戲劇組果陣一樣,,要想一句話代表宜家既心情
拍一拍你..你就講..
仲有何主任上黎教班人,,
搞到我覺得好似係戲劇組咁..
我扮果陣超兇狠,,
講話:"你地快d同我"欄"出去..如果唔係,,你地知咩後果架啦!?"
全班人比我嚇怕怕了..
因為我真係啤實皇帝,,用隻手槍指住佢地..
好有型啊.................=v="""
派常識卷了,,92分..
今次勁難,,太陽系啊,,
拎到真係好,,,
仲有中文小測,,注意係小測姐...
94分......唔算高,,因為我後面的小姐97分,,
全班最高,勁!!!
|