琴日手球輸... 18:2
miss朱請食m記 多謝miss朱
今日好爽!
7點打到8
再由9-10:30
出左一身大汗.好舒服啊!!
有我,簡美君,carman,11,李紫慧,嚴,青蛙
我同carman2打3
哈哈! 好好打阿! 打到好支力.
番鄉下e兩日都算係有收穫啦
星期三 12.11
8點鐘ge火車...
上到去極悶阿..
我訓第二層,我9點幾就訓啦
訓唔着 一直係到唸野
1點先訓
第二朝 12.12
6點幾到左株洲
坐的士去萍鄉
全程換左3個司機囖
有塞車,,好鬼凍阿.3件3唔夠着
我條褲已經整烏佐囖=.=好多泥
去食面好好食!!!只要3蚊就一大碗
之後去法院整野....
到12點
去大舅父屋企座佐陣
就同阿姨會合去接我表哥 蔣蔣
我地百米衝刺都趕唔到去折佢
之後去食飯啦緊係..
之後阿姨帶我去萍鄉行一震.
再去舞廳跳舞 我勁無聊.我又唔識跳
阿姨仲日日去跳
仲有個花名..出曬名
野晚係大舅到食
好開心!
以前只要全部人集合係一齊一定嘈ga!
今次唔單指無..仲影左張全家福
不過唔齊人.少佐5個人
可可又學校飛的黎會合我同蔣蔣,,唔俾佢阿爸知
可可靚佐
又係我地3個人天地..
玩電腦
同rain開camp.影左落黎
好多功課 我死得..
本身唸住黎個三人合照..
點知阿媽叫我地落去洗腳,,
好舒服哈哈!!
去食宵夜..好多碟炒麵
好好食!!!
第二日.. 12.13
訓到12點.. 食飯
去大舅傢.. 同大舅.四舅.大表哥座左3個鈡..
三舅請食飯 ... 但係我媽搶先買單
再番大舅傢.. 聼我啊媽d故仔. 仲睇番好多以前d相呢!!
10點火車..
蔣蔣趕5到送我地囖
哈哈!! 好悶..訓教
今日9點到深圳..
["好累']
我系鄉下
我e+系表哥到 !
番鄉下3日..
星期5手球唔知趕唔趕到練習
星期六比賽都唔肯定
加油!!
.....想見到你但又不想見你