聖誕聯歡會
去禮堂..都幾無聊下ga
不過都有爛gag睇下囖~
老師着曬校服!!nip件校樓好鬼死大件
之後番課室..個個派聖誕卡..就我無派到 下次補番!一人一件手信啦
我估唔到搞佐個歡送會俾我.
本身我好興奮甘行出去..但係到D眼淚已經忍左標曬出黎
之後每人同我講一句野.
更加想喊拉..
全班一齊喊.. 又播住歌.. 又唱歌俾我聼 再每個人擁抱一次.
全部班又送份大禮比我!! 我好中意份禮物啊!!
我去到澳洲會每日都睇一次!!
tingting話齋,,睇到本野爛佐都要每日睇阿!
每人一句説話..
我都唔知講咩.. 都係一句,我好唔捨得 .每個人都一定要記得我!! 希望之後到大個都有聯絡阿
放學場K
我,子,hang,沈沈,emmy,irene,emma,貞子,倩,albe,mak子
之後去打邊爐
我,子,沈沈,emmy,貞子,倩,mak子,chun,rain,yan,cat3,kim,鄧尚源,ting2,ling2,litman,橙,sing爺,3哥,horace
剛好20個
到射是油...大家一齊玩.. 係甘拎野食
yannie成日輸..哈哈
之後同子番深圳.好彩趕到last一班車
12:30番到家.. |