CL LESSON" project present
今日test phx,camp,bio 死曬..
maths堂蒙蒙濃濃過左
phx堂有聼書&做GEOG功課
中文堂好悶..
lunch落hall 英文比賽..
woody走佐我地班失信心
但仲有好多勁人!!
第2名.. 輸比B班 2分
我地17分 B19分
本身應該我地贏ga!! 頂..
woody令你失望啦.
英文做卷.. miss to帶隊哈
bio堂默書.. 唔識
開新課題..無聼
放學練musical
5:30同HMH一齊走
今日差D遲到.. 7:15先出門口 so late
又出身大汗囖..
maths test's mc so difficult!!!
今日放學好早back home!
micheal 打比我囖.. 好驚講英文,,
好彩HMH係我隔黎遮 呵呵
英文測驗週正式開始
GEOG冇溫,,好唔識囖我
今日miss so改好卷 話最低分3分 應該係我啦 but滿分35分囖
好慘.. 好驚
放學手球好攰啊.. 打到6點正
去seven食野 .. 我,nat,鍾詠霞,皇上,何詩雅and馥 見到潔瑩同兵馬俑
之後同HMH一齊番
tomoro test maths ! add oil
今日青苗選拔..全部3分囖 希望我地有一半人入到啦!
不過都識左個fd, 禮言ga!! 叫bobo 嘻
之後番上水食野
打波,打波and打波
冇去到靚雞個咩.. 不過基督教無興趣 都唔知乜鬼野
打到5點幾散曬
我同nat食野 再hea到7:47 我同nat分別買左本書!
好驚阿,功課...test.....點解一日得24小時阿??無天理阿!!
章丸bobo&nat
想買的鞋coeycarmannat
左下角我+黃思銘