李家褀小姐生日快樂
我今日好忙啊 忙佐一個上午未停過
回家再睡3小時
今晚係我煮飯 :) 嘻
我今日識左個friend 叫AIMEE
今日我3點半去打籃球
好熱 行佐15分鐘 果到有2個場
個板好黑 好污遭 而且好高!
去到得半個場係到打緊 4vs4
有2個人係到one on one
我就自己係到射波
之後黎佐個鬼佬 係到射波
then黎佐2個黑鬼 2打2 好辛苦啊 ~
太耐冇左運動啦 雖然只係個半月冇打籃球
跟住2個黑鬼走左啦
係隔黎睇我哋個女仔 話join埋一齊打
之後個白鬼走左去隔黎場打3on3
而且借佐我個靚波去打
好彩之後有2個中國男子黎左
2打2 再之後有2個hk男孩 3on3
打到6點走 實在太累了
途中mama送水比我 : )
之後一齊去睇下網球 叫我學
$33一個鍾 睇下點先 如果學同aimee一齊學挂..
原來aimee係深圳中學讀過半年書
住係翠竹ga!! 之後係甘轉地方讀書
黎左悉尼一年
話之後想去墨爾本
想穩個適合自己的地方
好勁啊!! 自己一個去甘多地方讀書
unit 98 732 Harrie street ULTIMO NSW 2000 地址 千其5好寄野
今日識佐個同居啦
21嵗讀緊U 香港人 女
:[[佢話剛來澳洲是會悶到抽筋的
明天帶我去唱k
介紹我D fd俾你識]]
不過我推左啦
聼日係我證件日期ge生日
點都穩D野搞下 希望啦~
我又搬屋啦 已經係第二次
無綫上網 1個月100個鍾 超過1小時好貴><
我要控制一下先得啦 下載量1GB 超過1GB$100 無奈 貴到抽筋
今次ge係同一個香港女仔同佢條仔合組
由於係新屋 所以都幾舒服下 不過唔打囖~
我mama終于穩到附近個籃球場係邊啦
good~! 不過好多男仔打囖 =.=
唉無辦法拉 我中意籃球 我都會去睇D人打波ga
今日真黑仔 隻腳刮到阿!痛死人啦!!!
好憎好母
話我弱智 乜都唔識做
話人地9嵗個女就幫mami整早餐
話等我嬲過時就將你掉番大6
仆街!