| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 6 日 星期四  |
| 你唔好俾我聽到你把聲?! |
哇! 今日朝早等左婷佢成日....
番到佢又要企喎....個[靚]女又要企我隔離..
隱形米奇=] [= 又多喎...都唔知會唔會傳染架..
咁上樓梯啦~個個彭屎晴係到Miss 講野 , 又扮BB聲
他媽的=]
上視藝堂又係咁 , 係到溝仔=]
咁Miss調開左曾家威啦 = 咁又同劉謀偉傾 =] 頂佢咩
總知我就堂堂都聽到佢把聲啦
|
| 刊登時間:2007-09-06 06:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kk 於 2007-09-07 04:56 PM 發表:
|
|
|
BeE 於 2007-09-07 04:50 PM 發表:
|
|
|
LO仔 於 2007-09-06 08:09 PM 發表:
|
網主回覆
你咩意思呀?! Posted at 2007-09-06 11:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蕉 於 2007-09-06 07:51 PM 發表:
|
網主回覆
蕉 , THX你留言呀 Posted at 2007-09-06 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kk 於 2007-09-06 07:13 PM 發表:
|
|