| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 9 月 8 日 星期六  |
| 支力呀?! |
今日約左K打排 , 咁佢就叫埋羊啦 =]
去到 '' 火車站'' 就岩岩好見到佢地 =]
''邊行邊傾'' 去到美林
羊就話去''停車場'' 打波 同撈B可以見到我地
咁佢就打俾BeE , 話見唔見到我地呀
咁我同K就打住先 , 羊就傾電話=]
過左一陣..] BeE都落左黎
就去左食野 =] [= 食得超開心
就去左'' 籃球場'' 打波 ...點知!!
俾我見到我...初戀情人 [ 就係個細路 ]
我地係到玩得勁開心..
到左走個陣=] [= 個細路係到喊得勁大聲 =]
咁我地就係到玩''數字球'' 勁好玩 =[ 我走到勁遠 ]
* 唔打咁長 *
我地送左KK走啦 ''
就一齊行番去啦=]
最後 =] 我地係參加女童軍架'' { 要叫埋冰 , 同羊架 }
|
| 刊登時間:2007-09-08 07:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kk 於 2007-09-08 07:26 PM 發表:
唉...黎遲左..做唔到第一 我都想冰同羊去參加女童軍呀∼
|
網主回覆
嗯嗯 Posted at 2007-09-08 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BeE 於 2007-09-08 07:21 PM 發表:
|
網主回覆
洗咩講! Posted at 2007-09-08 07:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|