見咩都未打過就打d野啦!
今日都吾知做,個心成日都好似吾係自己個度.
去到塔石打波....完全發揮吾到.連好多籃底波都入吾到
吾通係因為.....
算啦!因為前三日真係玩得好開心.
星期日晚同班fd去唱k竟然成晚都無悶場
玩到勁high...high成班人係到唱激光中
星期一就為左慶祝佢ge生日去唱k
雖然無星期日咁high但都好好玩同埋可以聽到佢
唱歌已經好開心la...但當晚都發覺到自己吾識照顧左wing左ge人..
星期二就番大陸同屋企人食飯,可能好耐未同過咁多親戚食飯所以個一餐都食得好開心
之後番到澳門就俾人叫左出去打機玩得勁開心......雖係輸但無所謂啦!
總知呢幾日都玩得好盡興!
|