HAHA,依家日日都係咁係到打波打爽啦
星期2 體育堂上籃球
星期4同星期日要港澳會籃球練波!
星期三同星期五要歷史系籃球練波~~~
不要以為我星期一可以休息哦,我星期一可是要打我第二最愛羽毛球呢~~~
星期六就可能去健身或者自己都是去打籃球~~
星期四還有體育堂游水呢~~
搞到我FD都話我主修體育副修歷史~~
不過原本我就想讀體育GA啦只不過考吾到JE.
因為日日運動~搞到無咩時間去睇上堂要睇D書,好彩暫時都抽我吾中JE.如果吾係一定俾D教授問到口啞啞
可能因為日日都要做運動沒有太多時間去諗其他野,心情靚爆.
|