今個星期..打風打左三日..之後又有親戚來左搞到我勁吾想係屋企lo...
偏偏今個星期d fd好似死曬咁..叫出來食飯又吾出...得啊聰哥陪去打左一陣機......
唉!...今日真係要去打下波發洩下la 聽日又要去拎書單..有冇人知幾點開始有得拎啊!
打風個日幫人做左d好有意義的野..~~佢對佢條女真係好好lo打曬風都係個女仔生日搞d咁既野
不過我對個fd仲好..佢一叫我出去我無問佢要做咩我都即刻出去幫手! 

原本我係佢帶個女朋友過來個陣睇住同點火ga點知...太大風同埋落雨點吾到火..~_~ (我都有份幫手整ga如果吾係佢邊有整得咁靚哈哈)
|