| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
朋友?(抒發下,不要誤會)  |
分類: 未分類 |
朋友?朋友間的關係應該是怎樣?
從前曾經是無所不談,
為何只是沒有連絡數天,
卻好像是變回了陌生人.
又沒有出現了什麼問題?
如果有請告訴我........
不太喜歡連面對面也說不出話來..太不好受了.
還是所有都只是我的幻想,
我們根本沒有朋友的關係?
|
|
|
MayGirl' 於 2009-09-14 10:01 PM 發表:
或許佢都想同你傾..只是唔知點開口..先作陌生現象吧了... MABAY嫁咋*
|
|
|
karel 於 2009-09-14 11:41 AM 發表:
吾係lo回覆兩位..係真係對住佢好似對住個陌生人咁lo..無動作同眼神各方面都好似吾想識你咁..
|
|
|
MayGirl' 於 2009-09-13 09:38 PM 發表:
回應樓上的.. 只是有非常不爽的感覺..(說笑的)
我閱讀完畢!
|
|
|
(真正的好朋友)'' 就算在一起時沒有很多的話題 也不會有不爽的感覺^^
|
|