番工番左近一個月啦!
自從番左工,雖然時間係少左好多
不過,依家番工個度對於我來講真係有避難所的作用
因為可以忘記所有煩惱只係不斷的做,食,玩,笑...
五個鐘頭入面,真係令我放鬆了很多!夠我回復面對煩惱的力量!
但呢兩日我阿媽又叫我吾好做..話我驚我d成績差曬wo..
真吾知佢點諗,當初又係佢叫我入去做..依家又叫我吾好做
去做得野..成績梗係會差咁dga啦!..真係xxxxx
睇來..我好快又變做失業人士..依家係真係諗緊做定吾做好..入來睇ga俾d意見啦!